ВИКОНАВЧА ВЛАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 50101, площа Радянська, 1

Приймальня по роботі із зверненнями громадян…………………… 92-22-72,92-13-04
Варта № 1 (міні-довідка)…………………………………………………………………………… 71-88-01
Варта № 2 (міні-довідка)……………………………………………………………………………. 92-13-88
Прес-служба………………………………………………………………………………………………. 92-13-03

Голова виконкому криворізької міської ради
ЛЮБОНЕНКО Юрій Вікторович
Пряма лінія………………………………………………………………………………………………… 92-13-05

Секретар міської ради МАЛЯРЕНКО Сергій Васильович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-13-67

Перший заступник міського голови ПАВЛОВ Костянтин Юрійович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-25-87

Керуючий справами виконкому міської ради
ПЕТРОВНІН Володимир Борисович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-13-57

Заступник міського голови ТЕМНИК Геннадій Павлович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-69-47

Заступник міського голови ТКАЧУК Микола Сергійович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-14-71

Заступник міського голови ГОНЧАРУК Георгій Пилипович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-69-40

Заступник міського голови ЧЕРНЯЄВ Юрій Володимирович
Приймальня…………………………………………………………………………………………….. 440-04-09

Заступник міського голови — начальник управління розвитку підприємництва
ПОДОПЛЄЛОВА Надія Леонідівна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-39-72

Відділ бухгалтерського обліку
Завідуюча- головний бухгалтер………………………………………………………………….. 92-13-07

Сектор нарахування зарплатні та касових операцій………………………………. 74-50-43
Спеціалісти 74-44-90

Відділ з питань сприяння діяльності правоохоронних органів та оборонної роботи
Начальник ДІХТЯР Юрій Павлович………………………………………………………….. 74-88-64
Головний спеціаліст………………………………………………………………………………….. 92-13-01
Головний спеціаліст з військово-мобілізаційної роботи……………………….. 71-44-12
Спеціаліст І категорії з оборонної роботи……………………………………………….. 74-49-32

Відділ з питань внутрішньої політики
Начальник ГИЖКО Олександр Олексійович…………………………………………… 92-13-21
Головний спеціаліст СКИБА Микола Максимович………………………………….. 92-13-22

Відділ з питань служби в органах місцевого самоврядування і кадрової роботи
Начальник ПУЧКОВА Алла Василівна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-66-28
Головний спеціаліст…………………………………………………………… ‘……………………. 74-66-28

Відділ з правових питань
Начальник ГОЖІЙ Вікторія Дмитрівна
Головні спеціалісти-юристи……………………………………………………… 92-13-71, 92-23-80

Відділ надання послуг
Начальник ГАРАСЮК Анатолій Дмитрович……………………………………………… 74-72-53
Спеціалісти……………………………………………………………………………………………….. 74-71-29

Відділ промислової політики та енергетики
Начальник ПОЛТАВЕЦЬ Андрій Анатолійович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-13-13
Заступник……………………………………………………………………………………………………. 74-43-32
Головні спеціалісти…………………………………………………………………… 92-13-16, 92-13-17
Головні спеціалісти…………………………………………………………………… 92-13-18, 74-81-12

Відділ транспорту і зв’язку
Начальник СТАДНИК Олександр Михайлович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-70-49
Заступник…………………………………………………………………………………………………… 92-13-14
Головні спеціалісти…………………………………………………………………… 92-13-15, 74-24-41
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 74-69-76

Господарчий відділ
Начальник БІЛОГАЙ Оксана Петрівна…………………………………………………… 440-02-34
Завідуюча господарством………………………………………………………………………….. 92-13-70
Спеціаліст І категорії………………………………………………………………………………….. 92-13-73

Діалог-центр
Довідка……………………………………………………………………………………………………….. 92-13-61

Загальний відділ
Начальник ЧОРНИЙ Віктор Анатолійович……………………………………………….. 74-57-53
Сектор з обробки документів та контролю (канцелярія)……………………… 440-04-01
Референт-коректор…………………………………………………………………………………… 92-13-60
Спеціалісти І категорії з контролю…………………………………………………………… 92-13-24
Завідуюча сектором приймальні громадян…………………………………………….. 92-13-06
Головний спеціаліст по роботі із зверненням громадян……………………….. 92-13-04
Спеціаліст І категорії по роботі із зверненнями громадян…………………….. 92-13-05
Завідуюча бібліотекою виконкому……………………………………………………………. 92-13-89

Комітет з фізичної культури та спорту
Начальник КОВАЛЕНКО Іван Іванович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-83-35
Заступник СТУПАК Олександр Миколайович………………………………………….. 74-82-06
Головний бухгалтер…………………………………………………………………………………… 74-83-38
Спеціаліст першої категорії………………………………………………………………………. 74-82-06

Комітет у справах сім’ї та молоді
Начальник ЛАВРЕНКО Світлана Іванівна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-23-95
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 74-39-11

Комітет профтехосвіти 50036, вул. Бикова, 12
Начальник САПІГА Віталій Олексійович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 64-40-42
Директор центру профтехосвіти……………………………………………………………….. 64-40-38
Методичний центр профтехосвіти…………………………………………………………….. 64-40-37

Муніципальне бюро ВІЗА
Начальник ПАВЛОВСЬКА Людмила Григорівна………………………………………. 74-02-10
Довідка………………………………………………………………………………………………………… 92-13-61
Фахівці…………………………………………………………………………………………………………. 92-13-77

Організаційний відділ
Начальник РАДЧЕНКО Валентина Володимирівна
Приймальня……………………………………………………………………………………………….. 74-37-78
Заступник УМАНСЬКИЙ Анатолій Гаврилович…………………………………………. 74-50-53
Консультанти………………………………………………………………………………. 74-69-53,74-66-18
Консультанти………………………………………………………………………………. 92-13-56, 92-13-58
Консультант………………………………………………………………………………………………… 74-50-63

Прес-служба
ЛОПИРЬОВА Олена Володимирівна………………………………………………………… 92-13-03

Реєстраційна палата
Начальник СТАШЕЛІС Анна Станіславівна
Приймальня……………………………………………………………………………………………….. 74-73-53

Служба у справах дітей
Начальник ХОРУЖЕВА Лариса Миколаївна…………………………………………….. 921574
Спеціалісти…………………………………………………………………………………………………. 742697
Заступник…………………………………………………………………………………………………….. 744691
Спеціаліст І категорії………………………………………………………………………………….. 748344

Управління екології
Начальник ФІЛІМОНОВ Віталій Іванович
Приймальня…………………………………………………………………………………………….. 74-92-56
Заступник…………………………………………………………………………………………………… 74-56-41
Заступник, спеціалісти……………………………………………………………………………… 92-13-63

Управління економіки
Начальник СВІТЛИЧНИИ Олександр Вікторович
Приймальня………………………………………………………………………………. 92-13-72,74-73-32
Відділ перспективного планування та аналізу………………………………………… 74-84-75
Відділ державних закупівель товарів та послуг………………………………………. 74-71-91
Відділ з питань інвестиційної та зовнішньо-економічної політики……….. 92-13-72
Спеціалісти……………………………………………………………………………………………….. 92-13-69
Відділ з питань ціноутворення та тарифів на послуги…………………………….. 92-25-91
Спеціалісти відділу……………………………………………………………………………………. 74-32-63
Інформаційно-аналітичний відділ……………………………………………………………. 74-10-61

Управління житлово-комунального господарства
Начальник
Приймальня……………………………………………………………………………………………. 440-02-38
Головний інженер……………………………………………………………………………………… 74-09-17
Заступник…………………………………………………………………………………………………… 74-44-76

Бухгалтерській відділ
Головний бухгалтер…………………………………………………………………………………… 74-24-07
Спеціалісти………………………………………………………………………………… 74-52-67,74-53-26

Відділ економіки
Начальник…………………………………………………………………………………………………. 74-36-39
Спеціалісти………………………………………………………………………………… 74-56-38, 74-43-44

Відділ експлуатації житлового фонду
Начальник……………. …………………………………………………………………………………. 71-89-16
Спеціалісти………………………………………………………………………………… 74-09-41, 74-42-10

Відділ організації оперативної роботи
Начальник…………………………………………………………………………………………………. 92-27-88
Спеціалісти………………………………………………………………………………… 74-64-28,74-00-00
Гаряча лінія……………………………………………………………………………………………………….. 005

Відділ з питань реклами
Начальник…………………………………………………………………………………………………. 74-47-05
Спеціалісти……………………………………………………………………………………………….. 74-47-05

Відділ комунального господарства
Начальник…………………………………………………………………………………………………. 74-63-29
Спеціалісти……………………………………………………………………………………………….. 74-29-49

Відділ технічного нагляду……………………………………………………………………….. 74-90-64
Сектор з обробки документів та контролю (канцелярія)……………………….. 74-47-80
Сектор обліку, розподілу та приватизації житлового фонду…………………… 74-44-22

Управління комунальної власності міста
Начальник ФЕДОРЕНКО Людмила Василівна
Приймальня……………………………………………………………………………………………. 493-04-14
Заступник…………………………………………………………………………………………………… 92-13-87

Відділ приватизації та оцінки майна
Завідуючий…………………………………………………………………………………………………. 74-75-78
Головні спеціалісти……………………………………………………………………. 74-75-79, 74-16-30
Головні спеціалісти…………………………………………………………………………………… 23-52-18

Відділ реєстру та використання майна
Завідуюча……………………………………………………………………………………………………. 74-49-12
Відділ бухгалтерського обліку…………………………………………………………………… 74-38-40
Відділ орендно-договірних відносин………………………………………………………… 74-49-29
Відділ реєстру та майнових відносин……………………………………….. 74-49-18, 74-71-92
Відділ реєстру та майнових відносин……………………………………….. 74-75-73, 74-75-84

Управління культури та туризму
Начальник БЕРЛІН Валентина Миколаївна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-69-38
Заступник СТРИГА Наталя Вікторівна……………………………………………………… 74-69-39
Фінансово-економічний відділ………………………………………………………………….. 92-13-00
Відділ з культурно-масової та просвітницької роботи…………………………….. 74-73-24

Управління містобудування і архітектури
Начальник ЛИСЕЦЬКИЙ Дмитро Вікторович
Заступник ЛИСЕНКО Ігор Петрович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-13-81
Заступник з питань будівництва………………………………………………… 74-72-63, 74-56-41
Заступник — головний архітектор міста……………………………………………………… 92-13-86
Головний спеціаліст — художник міста……………………………………………………… 92-13-74

Виробничий відділ
Головний спеціаліст………………………………………………………………………………….. 74-24-00
Головні спеціалісти……………………………………………………………………. 74-56-31, 92-13-62

Відділ бухгалтерського обліку
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 74-72-79
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 74-39-24

Відділ-інспекція державного архітектурно-будівельного контролю
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 74-02-04
Головні спеціалісти…………………………………………………………………………………… 74-24-33

Відділ обладнання
Головні спеціалісти…………………………………………………………………………………… 74-56-16

Відділ планування та забудови
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 74-01-89
Головні спеціалісти…………………………………………………………………………………… 74-01-89

Відділ промислової інфраструктури
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 74-45-47
Головні спеціалісти…………………………………………………………………………………… 74-45-46

Технічний відділ
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 74-36-12
Головний спеціаліст…………………………………………………………………………………… 74-69-20

Кошторисно-фінансовий відділ
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 92-13-65
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 92-13-64

Управління освіти та науки
Начальник ЛОПАТНЮК Олександр Миколайович
Приймальня……………………………………………………………………………………………… 74-09-97
Заступник ГЕРАСІМЧУК Людмила Вікторівна………………………………………….. 74-44-50
Головний спеціаліст з середньої освіти………………………………………………….. 74-66-36
Головний спеціаліст з виховної роботи……………………………………………………. 74-66-83
Головний спеціаліст з дошкільної освіти…………………………………………………. 74-66-83
Головний спеціаліст з соцзахисту дитинства…………………………………………… 74-81-38
Головний спеціаліст з кадрових питань………………………………………………….. 74-81-38
Головний спеціаліст з питань профорієнтації,
трудового навчання, охорони праці………………………………………………………….. 74-29-12
Головний спеціаліст з вищої освіти………………………………………………………….. 74-29-12
Фінансово-економічний відділ
Завідуюча…………………………………………………………………………………………………… 74-66-36
Головний спеціаліст-економіст………………………………………………………………… 74-81-41
Головний спеціаліст-головний бухгалтер………………………………………………… 74-66-36

ЦЕНТР ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСПЕКТУВАННЯ
ТА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, КЗ
50101, пр. Металургів, 366
Директор РАТЄЄВА Світлана Василівна………………………………………………….. 74-67-05
Заступник КІРІЧЕНКО Сергій Михайлович………………………………………………… 74-67-05
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-03-49
Головний бухгалтер…………………………………………………………………………………… 92-03-49

Управління охорони здоров’я
Начальник СВІТЛОВСЬКИЙ Олександр Арсентійович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-13-83
Заступник нач.-заввідділом з лікувально-профілактичної допомоги…….. 74-68-47
Головний спеціаліст — експерт акушер-гінеколог…………………………………….. 92-14-93
Головний спеціаліст — експерт-педіатр…………………………………………………….. 92-13-84
Головний спеціаліст — експерт-терапевт………………………………………………….. 74-69-92
Головний спеціаліст — експерт-хірург………………………………………………………… 92-14-95
Головний спеціаліст-головний бухгалтер………………………………………………….. 74-71 –З5
Головний спеціаліст-головний економіст………………………………………………… 74-12-77
Спеціалісті категорії — інженер………………………………………………………………….. 74-64-93
Начальник відділу кадрів…………………………………………………………………………… 74-80-50
Спеціаліст по роботі із зверненнями громадян………………………………………. 74-80-54

Управління праці та соціального захисту населення
Начальник ДУБИЦЬКИЙ Станіслав Миколайович
Приймальня……………………………………………………………………………………………….. 74-72-77
Заступник…………………………………………………………………………………………………….. 92-13-66

Відділ соціального захисту населення
Начальник…………………………………………………………………………………………………… 74-66-82
Спеціалісти………………………………………………………………………………….. 74-73-52, 74-81-36
Спеціалісти…………………………………………………………………………………………………. 74-69-07

Відділ праці та соціально-трудових відносин
Начальник………………………………………………………………………………….. 92-13-20,92-00-57
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 92-13-20
Фінансово-економічний відділ
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 74-03-40
Спеціалісти………………………………………………………………………………… 74-66-26,74-56-21
Відділ персоніфікованого обліку та програмно-аналітичного забезпечення
Начальник………………………………………………………………………………………………….. 92-23-03
Головні спеціалісти…………………………………………………………………… 74-23-30, 74-46-36
Управління розвитку підприємництва
Начальник ПОДОПЛЄЛОВА Надія Леонідівна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-39-72
Заступники………………………………………………………………………………….. 74-82-71,74-12-03
Відділ державної регуляторної політики
Завідуюча……………………………………………………………………………………………………. 74-70-63
Відділ обліково-координаційної роботи суб’єктів підприємництва
Завідуюча……………………………………………………………………………………………………. 92-13-75
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 92-13-76
Відділ перспективного розвитку
Завідуюча…………………………………………………………………………………………………….. 74-13-35
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 92-25-89
Відділ споживчого ринку
Завідуюча…………………………………………………………………………………………………….. 74-69-43
Спеціалісти…………………………………………………………………………………. 74-69-42,92-13-79
Фінансове управління
Начальник АПСЕМЕТОВА Лідія Іванівна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 74-57-54
Заступник…………………………………………………………………………………………………….. 92-13-10
Відділ планування та виконання видатків міського бюджету…. 74-41-38, 74-54-94
Відділ моніторінгу розрахунків за енергоносії………………………….. 74-54-88, 74-39-21
Відділ планування, аналізу та оцінки виконання доходів бюджету (зав.)… 74-16-67
Спеціалісти відділу…………………………………………………………………….. 74-54-52,74-56-23
Відділ фінансування апарата управління…………………………………………………. 74-54-68
Відділ фінансування установ освіти, культури та спорту………………………….. 92-27-85
Спеціалісти………………………………………………………………………………………………… 74-46-86
Відділ фінансування установ охорони здоров’я та соцзахисту…. 74-14-07, 92-27-84
Відділ фінансування місцевого господарства………………………………………….. 92-13-09

Виконком Дзержинської районної ради 50069, пр. Миру, 42
Голова
в.о. СТЕПАНЮК Сергій Дмитрович
Приймальня……………………………………………………………………………………………… 90-67-17
Перший заступник
Приймальня……………………………………………………………………………………………… 90-67-82
Заступник КРІЛИК Олександр Іванович
Приймальня……………………………………………………………………………………………… 90-67-71
Керуюча справами ПРОСВЄТОВА Катерина Василівна
Приймальня……………………………………………………………………………………………… 90-67-84
Відділ бухгалтерського обліку………………………………………………………………….. 90-67-78
Відділ економіки та промисловості………………………………………….. 92-98-10,90-67-68
Відділ житлово-комунального господарства…………………………… 90-67-67, 90-67-70
Відділ з питань захисту прав споживачів…………………………………………………. 90-67-79
Відділ кадрів………………………………………………………………………………………………. 90-67-88
Відділ культури………………………………………………………………………………………….. 90-67-81
Відділ освіти…………………………………………………………………………………………… :… 90-75-45
Відділ праці та соціального захисту населення……………………………………… 92-85-73
Відділ розвитку підприємництва………………………………………………. 74-72-56, 90-67-87
Відділ транспорту та зв’язку……………………………………………………… 90-67-94, 90-67-95
Загальний відділ………………………………………………………………………… 74-24-39, 90-67-81
Комітет з фізичної культури та спорту………………………………………………………. 90-67-76
Комітет у справах сім’ї та молоді………………………………………………………………. 90-67-76
Організаційний відділ……………………………………………………………….. 90-67-80, 90-67-73
Рада опіки та піклування, спеціаліст з охорони прав дитинства…………… 92-20-58
Секретар громадської комісії з житлових питань…………………………………… 90-67-72
Служба у справах дітей……………………………………………………………………………… 92-84-86
Фінансовий відділ……………………………………………………………………… 90-67-83, 74-39-82
Юрисконсультант виконкому……………………………………………………………………. 90-67-85
Служба 005………………………………………………………………………………………………… 74-10-85

Виконком Довгинцівської районної ради 50086, Дніпропетровське шоссе, 11

Голова КОЛІСНИК Ігор Вікторович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 71-13-29
Заступник ПАНЧЕНКО Олена Миколаївна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 71-58-64
Заступник ЯКОВЧЕНКО Іван Анатолійович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 71-13-78
Заступник КОЗЯКОВА Світлана Юріївна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 71-49-32
Керуюча справами ЛИСАК Тамара Володимирівна
Приймальня……………………………………………………………………………………………….. 71-01-02
Черговий……………………………………………………………………………………………………… 71-66-67
Відділ з земельних питань та будівництва………………………………………………… 71-55-57
Відділ бухгалтерського обліку…………………………………………………………………….. 71-12-68
Відділ економіки та промисловості……………………………………………………………. 71-13-74
Відділ житлово-комунального господарства…………….. 71-11-36, 71-46-33, 71-13-46
Відділ з питань внутрішньої політики…………………………………………………………. 71-12-30
Відділ з питань захисту прав споживачів…………………………………………………… 71-13-72
Відділ з питань кадрів…………………………………………………………………………………. 71-82-37
Відділ культури та туризму…………………………………………………………………………… 71-58-26
Відділ освіти: 50086, Дніпропетровське шосе, 16……………………… 71-40-62, 71-20-56
Відділ праці та соціального захисту населення…………………………. 71-61-35,71-41-29
Відділ розвитку підприємництва…………………………………………………. 71-12-76,71-13-72
Сектор з питань мобілізаційної роботи……………………………………………………… 71-89-24
Загальний відділ…………………………………………………………………………… 71-56-36, 71-13-14
Комітет з фізичної культури та спорту…………………………………………………………. 71-79-37
Комітет у справах сім’ї та молоді………………………………………………………………….. 71-53-53
Організаційний відділ…………………………………………………………………… 71-21-76, 71-40-27
Відділ з правових питань……………………………………………………………………………… 71-45-27
Секретар громадської комісії з житлових питань………………………………………. 71-67-34
Служба у справах неповнолітніх…………………………………………………………………… 71-67-18
Фінансовий відділ………………………………………………………………………….. 71-63-27,71-64-33
Служба єдиного вікна……………………………………………………………………………………. 71-55-57
Сектор по роботі із зверненнями громадян……………………………………………….. 71-12-10
Сектор з оперативної роботи……………………………………………………………………….. 71-10-10

Виконком Жовтневої районної ради 50014, вул. Шурупова, 2

Голова ХІСНИЙ Володимир Федорович
Приймальня……………………………………………………………………………………………. 440-32-04
Заступник ГРИЦУН Ірина Іванівна
Приймальня…….. ._……………………………………………………………………………………. 440-32-03
Заступник ЛУШПІЙ Андрій Анатолійович
Приймальня……………………………………………………………………………………………. 440-32-06
Заступник ШВЕЦЬ Олександр Георгійович
Приймальня……………………………………………………………………………………………. 440-32-24
Керуючий справами ПОТАПЕНКО Анатолій Іванович
Приймальня……………………………………………………………………………………………. 440-32-13
Відділ бухгалтерського обліку………………………………………………. 440-32-44, 440-32-25
Відділ економіки та промисловості……………………………………… 440-32-14, 440-32-12
Відділ житлово-комунального господарства………………………. 440-32-36,440-32-01
Відділ з питань внутрішньої політики…………………………………………………….. 440-32-43
Відділ з питань захисту прав споживачів…………………………………………………. 50-38-24
Відділ кадрів………………………………………………………………………………………………. 50-43-83
Відділ культури та туризму………………………………………………………………………. 440-32-07
Відділ освіти:…………………………………………………………………………… 440-32-28,440-19-94
Відділ праці та соціального захисту населення……… 53-02-78, 53-00-95, 53-40-57
Відділ розвитку підприємництва…………………………………………… 440-32-26,440-32-27
Загальний відділ……………………………………………………………………. 440-32-09, 440-32-50
Комітет з фізичної культури та спорту…………………………………………………….. 440-32-43
Комітет у справах сім’ї та молоді…………………………………………………………….. 440-32-З0
Організаційний відділ……………………………………………………………. 440-32-21, 440-32-06
Рада ветеранів війни та праці…………………………………………………………………. 440-32-05
Рада опіки та піклування, спеціаліст з охорони прав дитинства………….. 440-32-35
Секретар громадської комісії з житлових питань…………………………………… 50-43-80
Служба у справах неповнолітніх…………………………………………………………….. 440-32-34
Фінансовий відділ………………………………………………………………….. 440-32-11, 440-32-02

Виконком Інгулецької районної ради 50026, пл. 60-річчя СРСР, 1

Голова РИЖКОВ Євген Вікторович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 21-15-33
Заступник КОЛПАКОВ Валерій Миколайович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 21-11-52
Заступник АЛЕНТУС Володимир Вікторович
Приймальня……………………………………………………………………………….. 21-15-33,21-09-51
Керуючий справами ШЕСТЕПЕРОВА Наталя Євгенівна
Приймальня………………………………………………………………………………………… 211152
Заступник по житломасиву Інгулець БЄЛОВ Євген Олександрович
вул. 50 років Жовтня, 1
Приймальня………………………………………………………………………………………… 222340
Відділ відповідальних чергових………………………………………………………………………
Відділ бухгалтерського обліку……………………………………………………… 21-16-77, 21-11-34
Відділ економіки та промисловості…………………………………………….. 21-14-36, 21-16-82
Відділ житлово-комунального господарства………………………………. 21-16-03,21-11-39
Відділ з питань внутрішньої політики…………………………………………………………… 21-50-63
Відділ з питань захисту прав споживачів…………………………………………………… 406-91-72
Відділ кадрів…………………………………………………………………………………………………… 21-10-24
Відділ культури та туризму…………………………………………………………………………… 406-91-70
Відділ освіти:……………………………………………………………………………………. 21-30-13,21-11-19
Відділ праці та соціального захисту населення…………………………………………… 21-41-41
Відділ розвитку підприємництва………………………………….. 21-39-71,21-09-98,406-91-74
Відділ сприяння роботі правоохоронних органів
та з мобілізаційної роботи……………………………………………………………………………… 21-12-53
Загальний відділ………………………………………………………………………………. 21-12-22,21-09-56
Комітет з фізичної культури та спорту…………………………………………………………….. 21-10-24
Комітет у справах сім’ї та молоді…………………………………………………… 406-91-73,21-12-20
Організаційний відділ………………………………………………………………………. 21-16-48,21-16-38
Рада ветеранів війни та праці………………………………………………………………………….. 21-17-84
Рада опіки та піклування, спеціаліст з охорони прав дитинства…………………. 406-91-71
Секретар громадської комісії з житлових питань…………………………………………… 21-00-66
Служба у справах неповнолітніх………………………………………………………………………. 21-00-65
Фінансовий відділ………………………………………………………………………………. 21-17-17, 21-11-63
Юрист………………………………………………………………………………………………………………….. 21-10-54
Відділ реєстраторів……………………………………………………………………………………………. 21-17-13

Виконком Саксаганської районної ради 50071, вул. Мелешкина, 32

Голова БЄЛІКОВ Костянтин Аркадійович
Приймальня……………………………………………………………………………………………… 64-05-21
Перший заступник БЕЗУБЧЕНКО Валерій Вікторович
Приймальня……………………………………………………………………………………………… 64-33-55
Заступник ХОРОЛЬСКИЙ Анатолій Федорович
Приймальня……………………. „……………………………………………………………………… 64-05-21
Заступник СЕРЕДИНСЬКИЙ Володимир Петрович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 64-15-52
Керуюча справами ШЕВГЕЛЯ Олена Миколаївна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 64-41-41
Відділ відповідальних чергових…………………………………………………………………. 64-10-10
Відділ бухгалтерського обліку……………………………………………………………………. 64-13-60
Відділ економіки та промисловості………………………………………….. 64-03-59, 64-30-35
Відділ житлово-комунального господарства…………………………………………… 64-43-69
Відділ з питань внутрішньої політики……………………………………………………….. 64-31-35
Відділ з питань захисту прав споживачів………………………………………………….. 64-32-35
Відділ кадрів……………………………………………………………………………………………….. 64-10-45
Відділ культури…………………………………………………………………………………………… 64-31—54
Відділ освіти………………………………………………………………………………… 64-43-25,64-15-52
Відділ праці та соціального захисту населення
вул. С.Перовської, 16а……………………………………………….. 64-23-88, 64-11-49, 64-43-84
Відділ розвитку підприємництва………………………………………………… 64-32-11, 64-33-44
Відділ сприяння роботі правоохоронних органів
та з мобілізаційної роботи…………………………………………………………………………. 64-10-51
Загальний відділ…………………………………………………………………………………………. 64-34-34
Комітет з фізичної культури та спорту……………………………………………………….. 64-03-52
Комітет у справах сім’ї та молоді………………………………………………………………… 64-30-54
Організаційний відділ…………………………………………………………………. 64-40-16, 64-33-53
Рада ветеранів війни та праці……………………………………………………………………. 64-34-52
Рада опіки та піклування, спеціаліст з охорони прав дитинства…………….. 64-32-55
Секретар громадської комісії з житлових питань……………………………………. 64-34-52
Служба у справах неповнолітніх…………………………………………………. 64-33-25, 64-З5-45
Фінансовий відділ………………………………………………………………………………………… 64-10-88
Юрист…………………………………………………………………………………………………………… 64-31-44

Виконком Центрально-Міської ради 50000, вул. Леніна, 27

Голова КОВЕРНІЧЕНКО Станіслав Миколайович
Приймальня……………………………………………………………………………92-50-02
Перший заступник МАРТІН Людмила Дмитрівна
Приймальня…………………………………………………………………………….90-07-57
Заступник ГНАТОВСЬКИЙ Петро Петрович
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 90-07-58
Заступник
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 90-07-46
Керуюча справами САЛТОВСЬКА Ірина Петрівна
Приймальня………………………………………………………………………………………………. 92-50-02
Відділ бухгалтерського обліку……………………………………………………………………. 90-08-01
Відділ економіки та промисловості………………………………………………………….. 28-28-41
Відділ житлово-комунального господарства……………………………. 92-59-29, 92-53-86
Відділ з питань внутрішньої політики………………………………………………………… 90-07-43
Відділ з питань захисту прав споживачів………………………………………………….. 90-07-75
Відділ культури…………………………………………………………………………………………… 90-08-04
Відділ освіти………………………………………………………………………………………………… 26-29-46
Відділ розвитку підприємництва……………………………………………………………….. 90-07-75
Відділ сприяння роботі правоохоронних органів
та з мобілізаційної роботи…………………………………………………………. 90-07-59, 90-08-12
Загальний відділ…………………………………………………………………………. 90-07-59, 90-08-12
Комітет з фізичної культури та спорту………………………………………………………… 90-08-91
Комітет у справах сім’ї та молоді……………………………………………………………….. 90-08-04
Організаційний відділ…………………………………………………………………. 90-07-66, 90-07-95
Рада ветеранів війни та праці…………………………………………………………………….. 90-02-40
Рада опіки та піклування, спеціаліст з охорони прав дитинства……………… 90-07-43
Секретар громадської комісії з житлових питань…………………………………….. 90-08-24
Служба у справах неповнолітніх…………………………………………………………………. 90-07-62
Фінансовий відділ………………………………………………………………………………………… 90-07-84
Юрист……………………………………………………………………………………………………………. 90-08-24

Виконком Тернівської районної ради
50077, вул. Короленка, 1а

Голова РОЗУМНЮК Олександр Михайлович
Приймальня…………………………………………………………………. 351445
Заступник
Приймальня…………………………………………………………………. 352025
Заступник ВНУКОВА Алла Олександрівна
Приймальня…………………………………………………………………. 351242
Керуюча справами ОКУНЄВА Марія Іванівна
Приймальня…………………………………………………………………. 350353
Чергові……………………………………………….. 351010
Відділ бухгалтерського обліку……………………………………. 351056, 353049
Відділ економіки та промисловості………………………….. 351435
Відділ житлово-комунального господарства……………. 352377, 351341
Відділ з питань захисту прав споживачів………………….. 352375
Відділ кадрів……………………………………………………………….. 350026
Відділ культури……………………………………………………………. 350225
Відділ освіти………………………………………………………………… 357707
Відділ праці та соціального захисту населення………. 384587, 384596
Відділ розвитку підприємництва………………………………… 350362
Загальний відділ…………………………………………………………. 350464, 350025
Комітет з фізичної культури та спорту……………………….. 351264
Комітет у справах сім’ї та молоді……………………………….. 352362
Організаційний відділ………………………………………………… 352344, 353363
Рада ветеранів війни та праці…………………………………… 353155
Рада опіки та піклування, спеціаліст з охорони прав дитинства 350334
Секретар громадської комісії з житлових питань……. 350463
Служба у справах неповнолітніх………………………………… 351255, 351582
Фінансовий відділ……………………………………………………….. 367795